Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΩΝ Δ. ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΛΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΦΩΚΙΔΑΣ!

Σχολική Εκδρομή στο Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας – Vagonetto
Στις 25 Μαΐου τα Δ.Σ.Αγίου Βλασίου, Κυπαρίσσου και Ποταμούλας πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας – Vagonetto. Συγκεντρωθήκαμε στην Ποταμούλα και ξεκινήσαμε με κέφι και χαρά. Μετά από περίπου 4 ώρες φτάσαμε στο Μεταλλευτικό Πάρκο όπου μας έκαναν ξενάγηση μικρούς και μεγάλους για 1,5 ώρα


Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στη Ναύπακτο για φαγητό και αναψυχή και στις 6 πήραμε τον δρόμο για την επιστροφή.
Σκέψεις των παιδιών μετά την εκδρομή:
«Εμένα μου άρεσε τότε που μπήκαμε μέσα στο τρενάκι βαγονέτο, γιατί ήταν λες και μπήκαμε σε αληθινό τρένο.»
«Είμαι χαρούμενος που καταφέραμε να φτάσουμε σπίτι χωρίς να πάθουμε τίποτα. Εύχομαι να ξαναπάμε στο Vagonetto».
«Μου έκανε εντύπωση πώς σκάψανε και δεν σκοτώθηκαν. Ένιωσα ωραία και εύχομαι να ξαναπάω».
«Στο τέλος της εκδρομής περάσαμε μέσα από μεγάλα τούνελ και ήταν τέλεια. Αλλά πιο ωραία ήταν που μπήκα μέσα στη γη. Θα ευχόμουνα να ξαναπάω».
«Όταν γύρισα στην Ποταμούλα ήμουνα χαρούμενος αλλά κουρασμένος, γιατί όλη μέρα ήμουν στο λεωφορείο. Εύχομαι να ξαναπάω στο Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας».

«Μου έκανε εντύπωση πώς γίνεται από μια πέτρα να γίνει αλουμινόχαρτο και θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον που το ξέρει για να μου το απαντήσει».

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΥΠΑΡΙΣΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου