Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

Πάνω από την γη δεν υπάρχουν φόβοι..

Πλάγια βήματα μέχρι να σκεφτώ
να περάσω απέναντι από τους φόβους μου.
Στέκομαι.Θα περιμένω!  
-Πρώτα αυτοί να 'ρθουνε!
Σταυρώνω κολλητά τα πόδια μου.
Τα δάκτυλα,του πίσω ποδιού μου
ακουμπάνε τις φτέρνες του μπροστινού.
Όπως στο παλιό παιδικό παιχνίδι
πάνω στην νοητή γραμμή  της υπεροχής.
Υπολογίζω την περπατησιά τους.
Βάζω την μπροστινή  άκρη  του ποδιού μου 
στα ακροδάχτυλα του άλλου μου  ποδιού.
Τα πατάω στις άκρες χωρίς να προχωρήσω
σπαράζω εκατοστά πίσω
 -κι ασυνείδητα-
θέλω, άθελά μου, να κερδίσω οπισθοχωρώντας!
Μετράω πίσω μου,τα τετραγωνικά.
Μου φτάνουν!
Θα περιμένω λίγο ακόμα!
Το σύμπαν συνωμοτεί..
Στο κάτω κάτω βρε αδελφέ..
Πάνω από την γη δεν υπάρχουν  φόβοι..

Βασιλιας Ληρ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου