Έπειτα από πολλών χρόνων υποσχέσεις , σχεδιασμούς επί σχεδιασμών, επιτέλους το έργο ξεκινάει με τα γνωστά Ελληνικά προβλήματα,αλλά ξεκινάει.
Η αναζωογονηση της υπαίθρου ξεκινάει
από την εύκολη και ομαλή πρόσβαση στους τόπους κατοικιών.Αυτό το γεγονός από μόνο του συντηρεί την τοπική κοινωνία
που επεκτείνεται κατά μήκος της νέας οδού,και δίνει ελπίδες για περαιτέρω ανάπτυξη. Ελπίζουμε το έργο να συνεχιστεί απρόσκοπτα χωρίς τις γνωστές δυσκολίες που δημιουργούνται από την γραφειοκρατία και την αθάνατη Ελληνική νοοτροπία..
Η αναζωογονηση της υπαίθρου ξεκινάει
από την εύκολη και ομαλή πρόσβαση στους τόπους κατοικιών.Αυτό το γεγονός από μόνο του συντηρεί την τοπική κοινωνία
που επεκτείνεται κατά μήκος της νέας οδού,και δίνει ελπίδες για περαιτέρω ανάπτυξη. Ελπίζουμε το έργο να συνεχιστεί απρόσκοπτα χωρίς τις γνωστές δυσκολίες που δημιουργούνται από την γραφειοκρατία και την αθάνατη Ελληνική νοοτροπία..
Παραθέτουμε προς ενημέρωση το άρθρο του agrinio news
Ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης απάντησε σε Ερώτηση των βουλευτών της ΝΔ Κ. Κοντογεώργου (Ευρυτανίας) και Κ. Καραγκούνη και Μ. Σαλμά (Αιτωλοακαρνανίας) οι οποίοι ζήτησαν ενημέρωση για την πρόοδο του έργου της βελτίωσης της Ε.Ο. Αγρινίου –Αγίου Βλασίου – Καρπενησίου και ειδικότερα για τις εργασίες από το Αγρίνιο έως το 7,5 ο χιλιόμετρο του εν λόγω δρόμου.
Συγκεκριμένα ο υπουργός διαβίβασε τις απαντήσεις της αρμόδιας υπηρεσίας (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών) για το ζήτημα, σύμφωνα με την οποία:
Για τα υπόλοιπα 5,5 χλμ. της χάραξης, η κατάληψη των εκτάσεων για την κατασκευή του έργου γίνεται με τη διαδικασία της επίταξης και προχωρά η διαδικασία πληρωμών των δικαιούχων αποζημίωσης. Υπάρχει αντίδραση μόνο από δύο ιδιοκτήτες και σχετικά με τους δυστροπούντες ιδιοκτήτες, θα παρθούν όλα τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία μέτρα για την αναγκαστική επίταξη προς κατάληψη των απαιτούμενων για την κατασκευή του έργου, εκτάσεων.
Παράλληλα με τους εγκεκριμένους πίνακες των επιτάξεων, έγινε η συλλογή στοιχείων για την ανασύνταξη του αρχικού κτηματολογίου, διότι υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες που δεν αναφέρονται στο αρχικό κτηματολόγιο.
Για το θέμα του δικτύου άρδευσης στην περιοχή που εμπλέκεται με την υπό κατασκευή χάραξη, γίνονται οι απαραίτητες συνεννοήσεις με τον αρμόδιο Οργανισμό Εγγείων Βελτιώσεων (Ο.Ε.Β.) Αγρινίου.
Αίτημα για λήψη υλικών από την Ερμίτσα
Αναφορικά με το θέμα των δανειοθαλάμων (τους χώρους λήψεως των υλικών) : Στα τεύχη της δημοπράτησης του έργου αναφέρεται ότι η λήψη των απαιτούμενων υλικών για το εν λόγω έργο, θα γίνει από τους προτεινόμενους από την εγκεκριμένη Οριστική Γεωλογική μελέτη διανειοθαλάμους είτε με εξαγορά, είτε με μίσθωση από τον ανάδοχο του έργου. Μέχρι σήμερα ο ανάδοχος δεν προχώρησε σε καμία εξαγορά μίσθωση ή ακινήτου για χρήση υλικών από δανειοθαλάμους.
Η Υπηρεσία ερευνά το αίτημα της Αναδόχου εταιρείας για τη δυνατότητα λήψης υλικών από τον παρακείμενο χείμαρρο Ερμίτσα, γεγονός που απαιτεί ειδικές αδειοδοτήσεις.
Σχετικά με το παράπλευρο δίκτυο του έργου αναφέρεται: Για τα δύο πρώτα χιλιόμετρα της χάραξης όπου προβλέπεται από την μελέτη παράπλευρο δίκτυο, αντιδρούν όπως προαναφέρθηκε, η δημοτική αρχή Αγρινίου και οι παρακείμενοι ιδιοκτήτες, για δε τα υπόλοιπα χλμ. από χ.θ. 2+900 έως χ.θ. 7+500, δεν προβλεπόταν παράπλευρο δίκτυο από την εγκεκριμένη Οριστική μελέτη Οδοποιίας.
Σχετικά με το παράπλευρο δίκτυο του έργου αναφέρεται: Για τα δύο πρώτα χιλιόμετρα της χάραξης όπου προβλέπεται από την μελέτη παράπλευρο δίκτυο, αντιδρούν όπως προαναφέρθηκε, η δημοτική αρχή Αγρινίου και οι παρακείμενοι ιδιοκτήτες, για δε τα υπόλοιπα χλμ. από χ.θ. 2+900 έως χ.θ. 7+500, δεν προβλεπόταν παράπλευρο δίκτυο από την εγκεκριμένη Οριστική μελέτη Οδοποιίας.
Η Υπηρεσία εξετάζει την δυνατότητα αποκατάστασης των προσβάσεων των αποκομμένων, εκατέρωθεν της αρτηρίας, ιδιοκτησιών και αποκατάστασης των συνδέσεων του υφιστάμενου αγροτικού δικτύου της περιοχής.
Για το βασικότερο ζήτημα, αυτό της χρηματοδότησης , τονίζεται πως πλέον το έργο έχει συμπεριληφθεί στο σχεδιασμό του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας για συγχρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ 2014-2020, ωστόσο αναμένεται η αίτηση ένταξης από τη Διαχειριστική Αρχή Δυτικής Ελλάδας.
Για το βασικότερο ζήτημα, αυτό της χρηματοδότησης , τονίζεται πως πλέον το έργο έχει συμπεριληφθεί στο σχεδιασμό του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας για συγχρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ 2014-2020, ωστόσο αναμένεται η αίτηση ένταξης από τη Διαχειριστική Αρχή Δυτικής Ελλάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου