Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Σαργιάδα:Ο Τάκης Κροκίδας ζητάει την ψήφο των χωριανών του έχοντας έναν εντυπωσιακό απολογισμό 5ετίας!

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, βουνό, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση

Οι εκλογές έφτασαν και οι πολίτες είναι έτοιμοι με την ψήφο τους να εκλέξουν τον Πρόεδρο που θα χειρισθεί στην νέα τετραετία τα προβλήματα του χωρίο τους. 
Ως σημερινός πρόεδρος ζητώ από τους συνδημότες μου να με εκλέξουν ξανά για να συνεχίσω το έργο που ξεκίνησα το 2014 .
Πιστεύω ότι έπραξα τα καλύτερα για το χωριό μου που τόσο αγαπώ και είμαι από γεννήσεως μόνιμος κάτοικος ζώντας τα προβλήματα από πρώτο χέρι. Θα αναφέρω τι έργα έγιναν στην θητεία μου 01/09/2014- 30/4/2019
1.-Ασφαλτόστρωση δόμου από το νεκροταφείο του χωριού μέχρι τον οικισμό ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙ. Μήκος 2.000 μ. προϋπολογισμού δαπάνης 488.000 ευρώ. Έγινε και αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης προϋπολογισμού δαπάνης 5.000 ευρώ
2.-Ασφαλτόστρωση στους εσωτερικό οδικό δίκτυο του χωριού προϋπολογισμού δαπάνης 8.000 ευρώ. [ έχει καλυφτεί όλο το εσωτερικό οδικό δίκτυο]
3-Τοιχείου στήριξης στο κεντρικό δρόμο από Φραγκόσκαλα- Σαργιάδα
Προϋπολογισμού δαπάνης 10.000 ευρώ
3.-Ολική ανακατασκευή της μηχανικής σιδερένιας γέφυρας στον οικισμό Αρβανίτσας [ το ξύλινο σάπιο οδόστρωμα και οι σκουριασμένες βίδες αντικαταστάθηκαν ολικώς] προϋπολογισμού δαπάνης 30,000 ευρώ.
4. Τοποθέτηση δωρεάν wi-fi ΙΝΤΕΡΝΤ. Για όλους τους κατοίκους του χωριού
5.-Αντικατάση αντλίας στο κεντρικό δίκτυο ύδρευσης και στο αντλιοστάσιο του οικισμού Κοκκινόλογγο δαπάνης 30.000 ευρώ
6.- Συντήρηση αγροτικών δρόμων [δυο φορές ανά έτος ]
7.- Χαλικοστρώσεις σε διάφορα σημεία αγροτικών δρόμων
8.- Συντήρηση του αγροτικού δικτύου από Αγία Βαρβάρα – Βασιλόρεμα – Μαυρομύτη- Λαγκαδάκια [ έγινε καινούρια διάνοιξη λόγω κατολίσθησης]- Γραμματικού – Πλατανάκι –Αμπέλια –Πετρούλες-Μελίστα] προϋπολογισμού δαπάνης 10,000 ευρώ δρόμοι που είχαν να καθαριστούν περίπου [30] χρόνια Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλες παρεμφάσεις που έγιναν όπως – καθαρισμός κεντρικού δρόμου από τα χορτάρια και κλάδεμα μικρών δέντρων για την καλύτερη ορατότητα κ.λ.π
Αυτά έγιναν κατά την θητεία μου ως πρόεδρος της Σαργιάδας. Πιστεύοντας ότι κάτι έχω προσφέρει, ζήτω ξανά την ψήφο από τους δημότες μου με σκοπό να αγωνιστώ για το καλύτερο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου